Witaj w sklepie Admiri.pl

Regulamin

  1. Definicje
  2. Postanowienia ogólne
  3. Klienci i Konto
  4. Składanie Zamówień i zawarcie Umowy Sprzedaży
  5. Realizacja Zamówienia
  6. Dostawa
  7. Zwrot (Prawo do odstąpienia od umowy)
  8. Reklamacja
  9. Ochrona danych osobowych
  10. Opinie
  11. Postanowienia końcowe

REGULAMIN

(obowiązuje od dnia 17.12.2024 roku)

Ten Regulamin określa warunki korzystania ze sklepu internetowego, sprzedaży, zasady oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem strony internetowej prowadzonej przez Sprzedawcę pod adresem URL: https://www.admiri.pl/ (dalej jako "Sklep").

Klient może korzystać ze Sklepu oraz dokonywać w nim zakupów wyłącznie po uprzednim zapoznaniu się z treścią Regulaminu oraz wyrażeniu zgody na określone w nim warunki. Jeżeli Klient nie akceptuje Regulaminu, nie może on korzystać ze Sklepu. Regulamin i inne warunki Usług Sprzedawca udostępnia bezpłatnie każdemu Klientowi przed zawarciem Umowy, a także – na żądanie Klienta – w taki sposób, który umożliwia mu pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.

I DEFINICJE

  1. Administrator Danych Osobowych - osoba fizyczna lub prawna, która samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych.
  2. Czas Realizacji Zamówienia - czas, w którym zamówienie jest kompletowane, a następnie wydawane przewoźnikowi w celu dostarczenia Produktu pod wskazany przez Klienta adres; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy.
  3. Formularz zamówienia – usługa elektroniczna dostępna w ramach Sklepu umożliwiająca złożenie Zamówienia poprzez dodanie Produktu do Koszyka oraz określenie warunków Umowy, w tym w zakresie sposobu opłacenia Zamówienia przez Klienta.
  4. Formularz Zgłoszenia Zwrotu – usługa elektroniczna dostępna w ramach Sklepu umożliwiająca wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży poprzez zaznaczenie Produktu podlegającego zwrotowi oraz opcjonalnie podanie przyczyny odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  5. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
  6. Konsument – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca ze Sklepu lub zawierająca Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą. Niniejszy regulamin ma również zastosowanie do osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, ale pod warunkiem gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  7. Konto - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę; wydzielona indywidualnie Klientowi część Sklepu, która ułatwia korzystanie z Usług oraz składanie Zamówień.
  8. Koszyk - usługa świadczona drogą elektroniczną; formularz stanowiący integralną część systemu zakupowego Sklepu, w której Klient określa i zatwierdza przedmiot oraz warunki Zamówienia.
  9. Opinia - treść zamieszczona w Sklepie przez Klienta, który zawarł ze Sprzedającym Umowę Sprzedaży, mająca charakter dobrowolny i nieodpłatny. Opinia może przyjąć formę oceny lub recenzji oraz zawierać treści audiowizualne, takie jak np. zdjęcia.
  10. Polityka Prywatności - dokument opisujący zasady, cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych osób odwiedzających Sklep; Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu.
  11. Produkt – produkt dostępny w ramach Sklepu, który może być przedmiotem Umowy Sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  12. Regulamin – niniejszy regulamin określający prawa i obowiązki Sprzedawcy, jak również Klientów w związku ze składaniem Zamówień oraz zawieraniem i realizacją Umów.
  13. Sprzedawca – Kinga Lewandowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kinga Lewandowska Architextile wykonywaną w Łodzi (94-251) przy ul. Omłotowa, nr 12/14 NIP: 5482470585, REGON: 100817838, zarejestrowaną w Ewidencji Działalności Gospodarczej przez Prezydenta Miasta Łodzi.
  14. Umowa – umowa, której przedmiotem jest świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu, w tym w szczególności usługa prowadzenia Konta Klienta.
  15. Umowa Sprzedaży – umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu obejmująca nabycie Produktu lub Produktów przez Klienta.
  16. Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu.
  17. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży i wskazujące istotne jej warunki, dokonywane przy wykorzystaniu Formularza zamówienia.

II POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności warunki korzystania z Usług, składania Zamówienia i jego modyfikowania, składania reklamacji, dokonywania płatności oraz zawierania Umów, a także inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.
  2. Informacje zawarte w Sklepie nie są ofertą w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów.
  3. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
  4. Wszystkie ceny towarów widoczne w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich i są cenami ostatecznymi. Podane ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy, które ustalane są zgodnie z obowiązującym w momencie składania zamówienia cennikiem dostawy dostępnym w ramach Sklepu oraz wyborami podejmowanymi przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
  5. Do każdego zamówienia złożonego w sklepie internetowym wystawiany jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT (w zależności od wyborów dokonanych przez Klienta w ramach Sklepu).
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen oraz ilości Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu, a także wycofywania lub wprowadzania Produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w ramach Sklepu oraz organizowania wyprzedaży. Wymienione zmiany nie naruszają praw osób, które zawarły umowę sprzedaży Produktów oferowanych przez sklep przed dokonaniem ww. zmian.
  7. Sprzedawca oświadcza, że wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych.
  8. Żadne z postanowień Regulaminu nie może być interpretowane w sposób, który ograniczałby prawa przysługujące Klientowi jako Konsumentowi stosownie do obowiązujących przepisów prawa.
  9. Klient nie może korzystać ze Sklepu w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub zasadami współżycia społecznego. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający lub uniemożliwiający jego funkcjonowanie.
  10. Umowy zawierane są na podstawie prawa polskiego i w języku polskim.
  11. Sklep oraz jego elementy składowe, w tym design i treści, chronione są prawem autorskim i/lub innymi prawami dotyczącymi własności intelektualnej. Elementy te nie mogą być przez Klienta reprodukowane, rozpowszechniane lub publikowane, częściowo lub w całości bez zgody Sprzedawcy. W szczególności Regulamin nie pozwala Klientowi na reprodukowanie, rozpowszechnianie, wypożyczenie, zbywanie oraz każdy inny sposób redystrybucji pośredniej i bezpośredniej, zarówno odpłatne, jak i nieodpłatne, z pominięciem Sprzedawcy elementów Sklepu.

III KLIENCI I KONTO

  1. Z zastrzeżeniem punktów poniżej, Klientami mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Jeżeli Klient jest pomiędzy 16 a 18 rokiem życia, może korzystać z Usług w zakresie w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami obowiązującego Klienta prawa. Jeżeli przepisy prawa wymagają zgody opiekuna prawnego do korzystania z Usług, najpóźniej do momentu zawarcia Umowy, opiekun prawny musi wyrazić zgodę na jej zawarcie i korzystanie przez niepełnoletniego Klienta z Usług.
  3. Opiekun prawny Klienta, który jest między 16 a 18 rokiem życia, jest zobowiązany na każde żądanie Sprzedawcy przedstawić zgodę na zawarcie Umowy i korzystanie z Usług.
  4. Klient w ramach funkcjonalności Sklepu może założyć Konto. W tym celu przechodzi on przez procedurę rejestracji w ramach funkcjonalności Sklepu. Z chwilą rejestracji Konta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem zostaje zawarta Umowa, o ile Klient spełnia wymagania określone powyżej w pkt 1-3.
  5. Korzystanie z Konta jest bezpłatne.
  6. Klient może usunąć swoje Konto w dowolnym czasie, bez podania przyczyny, składając odpowiednie oświadczenia na adres e-mail iodo@admiri.pl lub poprzez skorzystanie z odpowiednich funkcjonalności Sklepu.
  7. Klient jest odpowiedzialny za wszelkie działania podejmowane za pośrednictwem Konta, chyba że doszło do bezprawnego włamania na dane Konto. Klient nie może udostępniać Konta osobom trzecim i jest odpowiedzialny za zachowanie w poufności swojego loginu oraz hasła.
  8. W przypadku, gdy Klient zauważy, że doszło do nieautoryzowanego korzystania z jego Konta, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę.

IV SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Klient może składać Zamówienia w Sklepie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, za wyjątkiem przerw technicznych, które będą każdorazowo komunikowane z wyprzedzeniem na stronie głównej Sklepu. Aby złożyć Zamówienie nie jest wymagane utworzenie Konta w ramach Sklepu. W celu złożenia Zamówienia wystarczające jest odpowiednie uzupełnienie Formularza zamówienia oraz zrealizowanie pozostałych czynności wskazanych w ramach funkcjonalności Sklepu.
  2. W celu złożenia Zamówienia konieczne jest:
    1. wprowadzenie wymaganych informacji, w tym danych osobowych, w ramach Formularza zamówienia;
    2. wybór metody płatności;
    3. akceptacja Regulaminu oraz oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką Prywatności;
    4. uaktywnienie odpowiedniego przycisku o nazwie „Złóż zamówienie” lub innego o analogicznej treści.
  3. W ramach Sklepu dostępne są następujące metody płatności:
    1. Przelewem on-line – bezpieczna płatność elektroniczna dokonywana za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    2. Kartą płatniczą (VISA, Mastercard) - płatność dokonywana i autoryzowana jest za pośrednictwem serwisu Przelewy24, w trakcie bezpiecznego i szyfrowanego połączenia.
      Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
    3. Przelewem tradycyjnym – wpłata dokonywana jest na konto bankowe Sprzedawcy. Klient dokonuje samodzielnego przelewu logując się na stronę swojego banku, odwiedzając placówkę banku lub zleca wykonanie przelewu na poczcie.
  4. Po złożeniu przez Klienta Zamówienia otrzymuje on drogą mailową wiadomość mówiącą o otrzymaniu Zamówienia przez Sprzedawcę, w której podane są szczegóły Zamówienia oraz numer Zamówienia, którym należy posługiwać się podczas kontaktów ze Sprzedawcą.
  5. Przyjęcie Zamówienia do realizacji zostaje potwierdzone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną na podany przez Konsumenta adres poczty e-mail. Z chwilą potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia Zamówienia do realizacji dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  6. W przypadku wyboru sposobu płatności z góry (płatność przelewem on-line, przelewem tradycyjnym lub kartą płatniczą) Klient może wprowadzić zmiany do złożonego Zamówienia lub z niego zrezygnować jedynie do momentu dokonania wpłaty.
  7. Chęć dokonania zmian w Zamówieniu lub rezygnacji z Zamówienia należy zgłosić Sprzedawcy drogą mailową, pisząc na adres mailowy Sklepu podany w zakładce „Kontakt”.

V REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po wysłaniu drogą elektroniczną potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.
  2. Czas realizacji Zamówienia polega na skompletowaniu Produktów, wystawieniu dowodu sprzedaży, przygotowaniu Produktów do wysyłki oraz nadaniu przesyłki.
  3. Zamówienia realizowane są według kolejności ich składania przez Klientów.
  4. Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  5. W przypadku niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem, Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie. W tym przypadku Klient ma prawo wybrać częściową realizację lub zrezygnować ze złożonego Zamówienia, wysyłając stosowną informację na adres mailowy Sklepu podany w zakładce „Kontakt”. Realizacja Zamówienia zostanie wstrzymana do momentu powiadomienia Sprzedawcy o decyzji Klienta. W przypadku braku stosownej informacji po upływie 7 dni od momentu powiadomienia Klienta Zamówienie zostanie anulowane.
  6. W przypadku niedostępności wszystkich Produktów objętych Zamówieniem, Konsument zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie, zaś Zamówienie jest anulowane.
  7. W przypadku, gdy Klient opłacił Zamówienie i zostało ono anulowane Sprzedawca zwróci Klientowi całość wpłaconej kwoty na rachunek bankowy, z którego opłacono zamówienie.
  8. W przypadku, w którym Klient opłacił całość Zamówienia, a z powodu niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem wybrał jego częściową realizację, Sprzedawca zwróci Klientowi część wpłaconej kwoty odpowiadającą wartości niezrealizowanego Zamówienia na rachunek bankowy, z którego opłacono Zamówienie.
  9. Sprzedawca jest uprawniony do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku, gdy:
    1. nie doszło do opłacenia Zamówienia w terminie 7 dni od dnia jego złożenia;
    2. Klient posiada nieopłacone zobowiązania finansowe względem Sprzedawcy;
    3. historia korzystania ze Sklepu przez Klienta wskazuje, że składa on Zamówienie dla pozoru lub w inny sposób podważa jego wiarygodność.
  10. W przypadkach, o których mowa w pkt 9 powyżej, Sprzedawca anuluje Zamówienie, zaś Umowę Sprzedaży uznaje się za niezawartą.

VI DOSTAWA

  1. Produkty Zamówione w ramach Sklepu dostarczane są wyłącznie na terytorium Polski.
  2. Dostawa zamówionych Produktów jest realizowana w sposób wybrany przez Klienta spośród opcji wskazanych w ramach Sklepu, takich jak przesyłka pocztowa, przesyłka kurierska, wysyłka do paczkomatu.
  3. Koszt dostawy towaru ponosi Konsument zgodnie z cennikiem dostawy opublikowanym w ramach funkcjonalności Sklepu, obowiązującym w chwili składania Zamówienia.
  4. W ramach cennika dostawy wskazana jest kwota, od której dostawa Produktów jest darmowa dla Klienta.
  5. Po przekazaniu przesyłki przewoźnikowi Klient otrzymuje drogą elektroniczną (na adres e-mail podany w Zamówieniu) informację o nadaniu przesyłki zawierającą szczegóły zamówienia, datę wysyłki oraz numer nadawczy. Klient ma możliwość śledzenia drogi przesyłki na stronie internetowej przewoźnika.
  6. Podczas odbioru przesyłki Klient powinien sprawdzić w obecności pracownika Poczty Polskiej bądź kuriera stan techniczny przesyłki, a w szczególności stan opakowania zewnętrznego, kompletność zawartości przesyłki, a także czy towar nie posiada uszkodzeń wynikłych z transportu.
  7. Podczas odbioru przesyłki z paczkomatu Klient powinien sprawdzić stan techniczny przesyłki i w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń zgłosić reklamację poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. Jeżeli Klient stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas zobowiązany jest zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.

VII ZWROT (PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY)

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży i zwrotu zakupionych Produktów bez podania przyczyny w terminie 100 dni od dnia dostawy Produktów zgodnie z Umową Sprzedaży (zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta).
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny przysługuje jedynie Konsumentom.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od tej umowy.
  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
  5. Oświadczenie może być złożone w dowolny z dostępnych sposobów:
    1. poprzez wypełnienie elektronicznego Formularza Zgłoszenia Zwrotu dostępnego w Sklepie, w zakładce Zwroty
    2. w formie wiadomości elektronicznej na adres: zwroty@admiri.pl
    3. wysłane pocztą polską przesyłką poleconą na adres sklepu: ADMIRI, ul. Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź, z dopiskiem ADMIRI.pl - ZWROT
  6. Oświadczenie powinno zawierać: numer zamówienia, nazwę produktu podlegającego zwrotowi oraz datę otrzymania towaru.
  7. Koszt odesłania zwracanego towaru do siedziby Sprzedającego ponosi Konsument.
  8. Zwracany towar należy przesłać listem poleconym, paczką pocztową lub przesyłką kurierską na adres:
    ADMIRI
    ul. Narutowicza 40/1
    90-135 Łódź
    z dopiskiem ADMIRI.pl - ZWROT
  9. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  10. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru rozpatrzeć i zatwierdzić bądź odrzucić zwrot – o czym niezwłocznie informuje Konsumenta w formie komunikacji wybranej przez Konsumenta.
  11. W przypadku, jeśli Sprzedawca zdecyduje się nie przyjmować zwrotu zobowiązuje się podać powód odrzucenia zwrotu Konsumenta poprzez komunikację wybraną przez Konsumenta.
  12. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
  13. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  14. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  15. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych Produktów lub dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  16. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  17. W przypadku Klientów nieposiadających statusu Konsumenta, Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbada Produktów w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomi niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie Produktu, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

VIII REKLAMACJA

  1. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym Produkcie lub niezgodności zakupionego Produktu z Umową Sprzedaży, Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy Klientowi.
  3. Różnice pomiędzy otrzymanym przez Klienta Produktem, a Produktem prezentowanym w ramach Sklepu (takie jak np. kolor Produktu lub jego proporcje itp.), wynikające wyłącznie z rodzaju oraz ustawień sprzętu użytego przez Klienta podczas składania Zamówienia nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
  4. 4. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w wybrany przez siebie sposób::
    1. pocztą polską przesyłką poleconą na adres: ADMIRI, ul. Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź, dopiskiem ADMIRI.pl - REKLAMACJA
    2. w formie wiadomości elektronicznej na adres: zwroty@admiri.pl
  5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:
    1. numer zamówienia
    2. data dokonania zakupu
    3. nazwa Produktu podlegającego reklamacji
    4. przyczyna złożenia reklamacji
    5. w razie potrzeby można również dołączyć zdjęcia Produktu prezentujące wady/uszkodzenia/braki itp.
  6. Zalecane jest, by Klient przesłał wraz z reklamowanym produktem dowód zakupu potwierdzający sprzedaż (paragon lub F-VAT) oraz wypełniony i podpisany Formularz Reklamacyjny (dokument przesyłany jest w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne Kilenta).
  7. Reklamowany towar należy przesłać listem poleconym, paczką pocztową lub przesyłką kurierską na adres:
    ADMIRI
    ul. Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź
    z dopiskiem ADMIRI.pl - REKLAMACJA
  8. Produkty podlegające reklamacji należy odesłać na własny koszt. Koszty związane z odesłaniem Produktów zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  9. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych przez Klienta za pobraniem.
  10. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki zawierającej reklamowany Produkt.
  11. Podczas dokonywania zgłoszenia reklamacyjnego Klient ma prawo określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań Sprzedawcy wynikających z pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
  12. W przypadku naprawy lub wymiany reklamowanego Produktu na nowy, koszt dostawy do Konsumenta ponosi Sprzedawca.
  13. W przypadku uzasadnionej reklamacji, jeżeli ani naprawa, ani wymiana reklamowanego Produktu nie będą możliwe, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość kwoty zakupionego Produktu wraz z kosztem jego wysyłki.
  14. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Produkt zostanie przesłany do Konsumenta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

IX OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem Danych Osobowych Klienta jest Sprzedawca.
  2. Informacje o uprawnieniach przysługujących Klientom w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych, celach, odbiorcach danych oraz zasadach przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności.

X OPINIE

  1. Klient ma możliwość dodania własnej Opinii dotyczącej zakupionego w Sklepie Produktu lub Usługi. Opinie są dodawane dobrowolnie i nieodpłatnie.
  2. Opinia może mieć formę m.in. oceny i/lub recenzji, a także zawierać zdjęcia.
  3. Możliwość wystawienia Opinii dotyczy jedynie Klientów, którzy zawarli ze Sprzedającym Umowę Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu i doszła ona do skutku.
  4. Sprzedający wysyła wiadomość mailową zawierającą prośbę o dodanie Opinii do Klientów, którzy zawarli Umowę Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
  5. Autorem Opinii nie może być sam Sprzedawca, ani też osoby lub podmioty działające na zlecenie Sprzedawcy w celu wystawienia Opinii o Produktach. Sprzedawca nie zleca nikomu wystawiania Opinii o Produktach.
  6. Opinie są informacjami jawnymi, dostępnymi dla wszystkich Użytkowników Sklepu.
  7. Klienci ponoszą odpowiedzialność za treści umieszczane w Opiniach.
  8. Klient zobowiązany jest do nieprzesyłania i nieumieszczania Opinii zawierających treści:
    1. naruszające zapisy niniejszego Regulaminu;
    2. o charakterze bezprawnym;
    3. obraźliwe, niecenzuralne, wulgarne lub pornograficzne;
    4. nawołujace do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii;
    5. niezgodne z dobrymi obyczajami;
    6. zawierające imiona i nazwiska osób fizycznych;
    7. zawierające dane kontaktowe;
    8. naruszające godność lub dobre imię innych osób;
    9. niezgodne z prawdą;
    10. zawierające nazwy podmiotów trzecich i/lub mające służyć reklamie produktów lub usług podmiotów trzecich;
    11. o charakterze informacji handlowej;
    12. zawierających adresy stron internetowych;
  9. Klient podczas wystawiania Opinii o Produkcie może dołączyć zdjęcie pod warunkiem, że przysługuje mu pełnia praw autorskich do przesyłanego materiału. W przypadku, gdy na dołączonym zdjęciu widnieje wizerunek osoby lub osób, wówczas Klient musi posiadać zgodę każdej z tych osób na publikację ich wizerunku na stronie internetowej Sklepu. Sprzedający nie opublikuje zdjęć, co do których zachodzi podejrzenie, że osoba lub osoby na nich uwiecznione nie wyraziły zgody na publikację swojego wizerunku, a także ukazujących nagość, dyskryminujących inne osoby, zawierających treści chronione prawnie, a nienależące do Sprzedawcy, w tym loga innych marek oraz niespełniających wymogów jakościowych i merytorycznych Sprzedawcy.
  10. Osoba, której w jakikolwiek sposób Opinia dotyka, na przykład uwieczniona na zdjęciu, może w każdej chwili zażądać usunięcia takiej Opinii. W tym celu należy skontaktować sie pisząc na adres mailowy: iodo@admiri.pl.
  11. Opinie są moderowane przez Sprzedawcę w sposób manualny lub automatyczny i mogą zostać wstrzymane od publikacji oraz usunięte w przypadkach gdy są sprzeczne z zapisami prawa lub naruszają zapisy Regulaminu.
  12. Sprzedawca nie ingeruje w treści Opinii, jednak w uzasadnionych przypadkach może wstrzymać się z publikacją Opinii lub ją usunąć w szczególności, gdy:
    1. Opinia została omyłkowo wystawiona do niewłaściwego zakupu lub produktu;
    2. materiał audiowizualny dołączony do Opinii, na przykład zdjęcie, nie przedstawia ocenianego Produktu, zawiera treści wulgarne lub niezgodne z prawem;
    3. Opinia jest w części lub całości skopiowana od producenta produktu, innych Klientów lub z innych źródeł;
    4. treść Opinii zawiera znaki, które powodują, że staje się nieczytelna;
    5. Sprzedający zweryfikuje, że Klient nie odebrał przesyłki zawierającej Produkt i transakcja nie doszła do skutku;
    6. Sprzedawca otrzyma prośbę Klienta, który wystawił Opinię o jej usunięcie;
    7. Sprzedawca otrzyma prawomocny wyrok sądu lub decyzję właściwego organu nakazującą usunięcie Opinii;
  13. Wystawiając Opinię Klient udziela Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej i nieograniczonej terytorialnie licencji. Licencja udzielona Sprzedającemu obejmuje prawo do utrwalania i zwielokrotniania Opinii dowolną techniką oraz jej rozpowszechniania. Klient nie będzie wykonywał wobec Sprzedawcy autorskich praw osobistych do Opinii i zezwala Sprzedawcy na ich wykonywanie.
  14. Wystawione przez Klienta Opinie wraz z przesłanymi zdjęciami są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym.
  15. Treść wystawionych Opinii, a także dołączone do Opinii zdjęcia niezawierające wizerunków osób lub zdjęcia dołączone do Opinii z których Sprzedawca poprzez odpowiednie kadrowanie usunął wizerunki widniejących na nim osób, mogą być również publikowane przez Sprzedawcę w innych serwisach należących do Sprzedawcy, w materiałach reklamowych oraz w treści newslettera, w celu promocji Produktów.
  16. Sprzedawca może zamieszczać w Sklepie również Opinie o Produkcie wystawione przez osoby, które zakupiły Produkt, a wystawione w innych serwisach służących do wystawiania Opinii. W takim wypadku będą one odpowiednio oznaczone.
  17. Wystawienie Opinii przez Klienta nie może mieć na celu działań bezprawnych, w tym w szczególności działań, które stanowić mogłyby czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających prawa własności intelektualnej lub naruszających dobra osobiste lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.

XI POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca może zmienić Regulamin z ważnych powodów prawnych (zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących działalności Sprzedawcy lub formy działalności Sprzedawcy) lub technicznych w każdym czasie.
  2. O zmianie Regulaminu Sprzedawca zawiadomi Klientów przez zamieszczenie stosownego komunikatu w Sklepie. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w dniu umieszczenia jego ujednoliconego tekstu w Sklepie, chyba że został w nim określony inny termin wejścia w życie nowego Regulaminu.
  3. Klient jest uprawniony do poinformowania Sprzedawcy o odmowie akceptacji nowej wersji Regulaminu, co jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy z momentem wejścia w życie nowej wersji Regulaminu.
  4. Zamówienia dokonane przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Klientów.
  5. Konsument ma możliwość skorzystania z alternatywnych w stosunku do postępowania sądowego sposobów rozwiązywania sporów (ADR), w szczególności poprzez mediację, poprzez koncyliację lub w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Szczegółowe informacje na temat rozstrzygania sporów w ramach ADR znajdują się pod tym linkiem: https://commission.europa.eu/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint_en
  6. Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej aplikacji internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
  7. Jeżeli Konsument nie chce skorzystać z ADR ani ODR, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu, Umów lub Umów Sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd powszechny, określając właściwość sądu kierować się należy regułami określonymi we właściwym Konsumentowi będącemu konsumentem akcie prawnym.
  8. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Sprzedawcę.