Witaj w sklepie Admiri.pl

Reklamacje

Termin składania reklamacji

2 lata od wydania rzeczy kupującemu

Warunki składania reklamacji

  1. Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową.
  2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu.
  3. Różnice pomiędzy otrzymanym przez Klienta towarem, a towarem prezentowanym na stronie sklepu ADMIRI.PL (takie jak np. kolor towaru lub jego proporcje itp.), wynikające wyłącznie z rodzaju oraz ustawień sprzętu użytego przez Klienta podczas składania zamówienia nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
  4. Produkty objęte reklamacją należy odesłać na własny koszt.
    Koszty związane z odesłaniem towaru zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Przesyłki odsyłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą przyjmowane.
  6. Podczas dokonywania zgłoszenia reklamacyjnego masz prawo określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sklepu wynikających z pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
    Możesz wybrać:
    • obniżenie ceny reklamowanego towaru,
    • naprawę reklamowanego towaru,
    • wymianę reklamowanego towaru na nowy,
    • zwrot kwoty zakupu towaru wraz z kosztem jego wysyłki.
    W przypadku naprawy lub wymiany reklamowanego towaru na nowy, koszt dostawy do Klienta ponosi Sprzedający.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, jeżeli ani naprawa, ani wymiana towaru objętego reklamacją nie będą możliwe zwrócimy Ci równowartość kwoty zakupionego produktu wraz z kosztem jego wysyłki.

W jaki sposób zgłosić reklamację?

Reklamację możesz nam zgłosić w dowolny wygodny dla Ciebie sposób:

  • pisemnie na adres: ADMIRI, ul. Narutowicza 40/1
    90-135 Łódź
  • telefonicznie: +48 502 294 266
  • mailowo: zwroty@admiri.pl

Co powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?

Prosimy podaj podczas zgłaszania reklamacji następujące informacje:

  • numer zamówienia
  • data dokonania zakupu
  • nazwa produktu podlegającego reklamacji
  • przyczyna złożenia reklamacji
  • możesz również dołączyć zdjęcia produktu prezentujące wady/uszkodzenia/braki itp.

W jaki sposób odpowiemy na Twoje zgłoszenie reklamacyjne?

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia reklamacyjnego:

  • potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego
  • poinformujemy Cię o Twoich prawach przysługujących z tytułu złożonej reklamacji
  • zweryfikujemy czy istnieje konieczność odsyłania produktów w celu rozpatrzenia reklamacji
  • poinformujemy Cię, czy wybrany przez Ciebie sposób rozpatrzenia reklamacji jest możliwy (w przypadku wyboru naprawy lub wymiany na nowy produkt)
  • w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany produktu na nowy zaproponujemy inne korzystne dla Ciebie sposoby realizacji reklamacji

W jaki sposób odesłać produkty podlegające reklamacji?

  1. Prosimy o dołączenie Formularza Reklamacyjnego do przesyłki z towarem objętym reklamacją.
    Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo usprawni proces rozpatrzenia Twojej reklamacji.
    Formularz prześlemy Ci mailowo w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne.
  2. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura) do przesyłki ze zwracanym towarem.
    Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo usprawni proces rozpatrzenia Twojej reklamacji.
  3. Odeślij produkty podlegające reklamacji na adres:
    ADMIRI
    ul. Narutowicza 40/1
    90-135 Łódź
    (tel. +48 502 294 266)
    Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI.pl – REKLAMACJA”

W jakim terminie rozpatrzymy Twoją reklamację?

  1. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas przesyłki zawierającej reklamowany towar.

Podstawa prawna

  1. Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową (zgodnie z zapisami ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) oraz ustawy z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827)).
  2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu (zgodnie z art. 568 ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121)).