Reklamacje
Termin składania reklamacji
2 lata od wydania rzeczy kupującemu
Warunki składania reklamacji
- Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową.
- Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu.
- Różnice pomiędzy otrzymanym przez Klienta towarem, a towarem prezentowanym na stronie sklepu ADMIRI.PL (takie jak np. kolor towaru lub jego proporcje itp.), wynikające wyłącznie z rodzaju oraz ustawień sprzętu użytego przez Klienta podczas składania zamówienia nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
-
Produkty objęte reklamacją należy odesłać na własny koszt.
Koszty związane z odesłaniem towaru zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. - Przesyłki odsyłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą przyjmowane.
-
Podczas dokonywania zgłoszenia reklamacyjnego masz prawo określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sklepu wynikających z pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
Możesz wybrać:
- obniżenie ceny reklamowanego towaru,
- naprawę reklamowanego towaru,
- wymianę reklamowanego towaru na nowy,
- zwrot kwoty zakupu towaru wraz z kosztem jego wysyłki.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, jeżeli ani naprawa, ani wymiana towaru objętego reklamacją nie będą możliwe zwrócimy Ci równowartość kwoty zakupionego produktu wraz z kosztem jego wysyłki.
W jaki sposób zgłosić reklamację?
Reklamację możesz nam zgłosić w dowolny wygodny dla Ciebie sposób:
-
pisemnie na adres: ADMIRI, ul. Narutowicza 40/1
90-135 Łódź - telefonicznie: +48 502 294 266
- mailowo: zwroty@admiri.pl
Co powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?
Prosimy podaj podczas zgłaszania reklamacji następujące informacje:
- numer zamówienia
- data dokonania zakupu
- nazwa produktu podlegającego reklamacji
- przyczyna złożenia reklamacji
- możesz również dołączyć zdjęcia produktu prezentujące wady/uszkodzenia/braki itp.
W jaki sposób odpowiemy na Twoje zgłoszenie reklamacyjne?
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia reklamacyjnego:
- potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego
- poinformujemy Cię o Twoich prawach przysługujących z tytułu złożonej reklamacji
- zweryfikujemy czy istnieje konieczność odsyłania produktów w celu rozpatrzenia reklamacji
- poinformujemy Cię, czy wybrany przez Ciebie sposób rozpatrzenia reklamacji jest możliwy (w przypadku wyboru naprawy lub wymiany na nowy produkt)
- w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany produktu na nowy zaproponujemy inne korzystne dla Ciebie sposoby realizacji reklamacji
W jaki sposób odesłać produkty podlegające reklamacji?
-
Prosimy o dołączenie Formularza Reklamacyjnego do przesyłki z towarem objętym reklamacją.
Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo usprawni proces rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Formularz prześlemy Ci mailowo w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne. -
Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura) do przesyłki ze zwracanym towarem.
Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo usprawni proces rozpatrzenia Twojej reklamacji. -
Odeślij produkty podlegające reklamacji na adres:
ADMIRI
ul. Narutowicza 40/1
90-135 Łódź
(tel. +48 502 294 266) Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI.pl – REKLAMACJA”
W jakim terminie rozpatrzymy Twoją reklamację?
- Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas przesyłki zawierającej reklamowany towar.
Podstawa prawna
- Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową (zgodnie z zapisami ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) oraz ustawy z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827)).
- Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu (zgodnie z art. 568 ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121)).