Witaj w sklepie Admiri.pl

Wymiana i zwroty

WYMIANA

Chcesz wymienić zakupiony produkt na inny? To proste.
Najpierw zwróć produkt zgodnie z opisaną poniżej procedurą zwrotu, a następnie zakup dowolny produkt wybrany z oferty sklepu ADMIRI.

Pamiętaj, że zwrócić możesz tylko te produkty, które nie noszą śladów korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

ZWROT TOWARU - PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Mamy nadzieję, że zakupione produkty spełnią Twoje oczekiwania, wiemy jednak, że czasami pojawia się potrzeba dokonania zwrotu.

Prosimy zapoznaj się z poniższymi informacjami i sprawdź jakie rozwiązania przygotowaliśmy, by Twój zwrot przebiegł szybko i bezproblemowo.

Termin na zgłoszenie zwrotu

Dla Twojej wygody wydłużyliśmy termin na zgłoszenie zwrotu aż do 100 dni od daty wydania towaru lub doręczenia przesyłki.
Dla zachowania terminu 100 dni na złożenie oświadczenia o odstapieniu od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem w dowolny wybrany sposób:

  • pisemnie na adres: ADMIRI, ul. Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź
  • mailowo na adres: zwroty@admiri.pl
  • poprzez wypełnienie formularza on-line (link do formularza znajduje się poniżej, kliknij: Zgłoś zwrot)

Termin na odesłanie produktu

Na odesłanie produktu do siedziby firmy masz 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zwrotu (wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy).

Adres zwrotu

ADMIRI
ul. Narutowicza 40/1
90-135 Łódź
(tel. +48 502 294 266)
Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI.pl – ZWROT”

Jak najwygodniej zwrócić produkty do sklepu ADMIRI.pl?

Zachęcamy Cię do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza on-line, dzięki któremu szybko zgłosisz zwrot, w prosty sposób utworzysz przesyłkę i zapłacisz za nią naprawdę niewiele (część kosztów zwrotu ponosimy za Ciebie).

  1. Zgłoś zwrot
    Wypełnij krótki formularz zgłoszenia zwrotu on-line. Przygotuj w tym celu numer zamówienia.
    Link do formularza znajdziesz poniżej (kliknij: Zgłoś zwrot).
    Po wypełnieniu formularza i kliknięciu Gotowe możesz również utworzyć i opłacić (Przelewy24 i BLIK) swoją przesyłkę zwrotną na stronie wygodnezwroty.pl.
    Możesz sprawdzić koszt przesyłki zwrotnej bez konieczności jej opłacania.
    Możesz również wybrać opcję bez drukowania etykiety przewozowej.
  2. Spakuj produkty
    Prosimy dołącz do zwracanych produktów dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz Formularz Zwrotu.
    Oba dokumenty znajdziesz w przesyłce oraz w załączniku do wiadomości mailowej potwierdzającej wysłanie zamówienia.
  3. Dostarcz przesyłkę do punktu nadań
    Na koniec zanieś przesyłkę zwrotną do wybranego punktu nadania.
    Masz do wyboru aż 50000 punktów nadań (Paczkomaty, punkty nadań DPD, DHL i GLS: m.in. Żabka, Kaufland, Carrefour, Auchan, Inmedio, ABC, Stokrotka, Lewiatan, Kolporter, Jula i wiele innych).

Zgłoś zwrot



Zgłoś zwrot

Jak rozliczymy Twój zwrot?

  1. W przypadku odstąpienia od umowy sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostawy zwróconych produktów do Klienta, w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez sklep ADMIRI.
  2. Płatność zwrócimy Ci najszybciej, jak to będzie możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zgłoszenia zwrotu).
  3. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Zwrot wpłaty zostanie wykonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność i na ten sam rachunek bankowy, z którego opłacono zamówienie.

Podstawa prawna

  1. Masz prawo do odstąpienia od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z Ustawą z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827).